20.05.09 Onsdag

Idag vart jag i skolan och skev engelska prov som jag max hade pluggat på i en timme gick nog bättre än väntat så godkänd är jag förhoppningsvis :)
sen skulle jag fara och jobba till ÅSS men när jag kom dit ungefär vid 12 tiden varmin chef på möte och svarade inte i mobilen så jag väntade på Joel för vi skulle käka pizza men de öppnade först klockan 15 så ja jag vandrade runt lite där medans jag väntade...
Sen for vi ut till någonting på S i Jomala för Joel sku ha ett släp som var 3 meter när han flyttade så det skulle vara billigare.. det var inte i bra skick.. :S


matchar bra eller hur? hahaha

ja sen blev det att pilla när inte sladden till bromsljusen ville passa sig..



janå sen for vi till ÅSS och kollade läget och jag fick knappa på datorn lite koder gick på en kvart sen sprang man runt lite å kollade och käkade pizza, tyvärr har dom tagit bort den godaste med parmaskinka :S
janå sen plocka ja upp lite varor.. sen kom Joel och hämtade mig och vi drog till Bea för att tvätta båten deras som varit i hela vintern :O



lite vitare blev den :P


så himla skönt att göra någonting annt en dag än att fara till skolan och sen hem å loda!
:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0