17.5.09 Söndag

dålig uppdatering jag vet...
I fredags var det finska prov på morgonen, en timme hidr sen på kvällen var det arken..
igår sov jag till 12 å klockan 17 träffade jag emelie på dinos, sen for vi och lyssnade på linda kl. 18.30 det var bättre än väntat måste nog göras om, jag började dock gråta när siv började prata om ruth glad... :S men den sången var så himla fin!

sen var det 18 års fest i Frideborg.. temat var helvitt, och det hade alla klarat mkt bra :)
ja for dit med nina, linda, lisa och adam i samma bil, före hade ja varit med ina, frippan å en mini stund m adam :)
janå va där till lite före 2 sen for vi, ja va nog jätte trött, jag var ju nykter så.. :P men det var kul :D
sen kom vi på igår eller kom på linda som påminde att eat har öppnat så det måste bli besök där!
stans godaste sallader! :D

mina favorit ställen är:
Eat sallader
Åss plåtbröd ( inte som alla andra pizzor haha)

jaja nu ska ja gå ut och fortsätta plugga, har läst 75 sidor och klockan är bara 13.04 :P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0