31.03.09 Tisdag

jag kan för det första meddela att ja var ute och joggade igår 7.7 km blev det :) mätte jessica på vägen också. ordförhöret gick no helt okej, Lisa,Hanna,Linda och jag satt ute i solen och pluggade före timmen, hade Anne för Stig har tydligen opererat blindtarmen i Söndags natt...eller var det kväll?

Idag var ja på träning, den gick dåligt, för i morse efter Nia passet så gjorde ja tydligen någonting med min höft så ja hade jätte ont hela träningen, fick spela passare.. haha
 Nia,n va förresten jätte roligt, ja kommer måsta gå på det igen! :P kolla upp va det är! det kanske ser helt kocko ut men det är definitift mycket roligare än yoga, som vi kommer måsta göra en gång till :/ inga höga förväntningar på det alltså!
ja sånt är livet när man går HIDR klassen, men det är nog kul...

Linda håller på och flyttar jag har bestämmt att emelie och jag ska hälsa på henne någon dag(Emelie vet dock inte om detta ännu)hihi ^_^

ska väl läsa lite bok och sova snart! :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

:D det låter trevligt ;) visste om det först nu också :P

2009-04-03 @ 21:47:40
URL: http://mperfection.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0