30.03.09 Måndag

Jaha vet ni va? :P
ja var in till gamla kalmers i sittkoffs å dom gav ett nummer till apple support som ja skulle kunna ringa, och dom guida mig via telefon hur jag skulle göra, så nu fungerar den igen! :P så nu slipper jag vänta på att den ska bli okej! :)

I morse skrev ja hi3 prov, och det gick väl helt bra :)
hoppas på 8 men bara för att ja hoppas kommer ja få mkt lägre... men men :)
borde ut och jogga och städa rummet och läsa på svenska orden, känns som man är tillbaka till lågstadiet igen där man hade typ rättstavning i ord, fast nu har jag ordförhör, skönt att ja inte har fler prov i alla fall! ^_^




Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

hurra för karins ipod! :D

2009-03-30 @ 21:01:29
Postat av: Karin

svar; Helt klart!^_^

2009-03-31 @ 13:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0