29.03.09 Söndag


Kollade just rätta svaren till högskoleprovet, och det gick skit, ja lovar att det skulle gått bättre om inte block 3 skulle ha varit test delen.!
suck så nu är det officiellt säkert att ja kommer bli städare när jag blir stor.
fy fan va ja måste börja plugga :/ ja borde läsa typ hela ordboken... å räkna massor i matte för att klara mig...:S

tänk jag älskaar att göra praktiska saker ja måste nog söka till något sånt för ja kommer inte komma in på dietist utbildningen, ja vill kunna massor men ja...

btw i sommar ska ja köpa en vettig kamera och en egen dator om ja har råg med båda, eller råd har ja ju, men ja vill kanske inte köpa det dyraste, måste ju lägga undan typ 2000e så då har ja typ 2500e som ja kan använda i sommar eller tjaa... nu över huvudtaget under det kommande året om vi ska resa under sommaren å sen tills ja flyttar hemifrån...

ja funderar på en canon 1000D vet någon om den är bra? kamera huset till den va inte föör dyrt... :)
men hörni nu ska ja plugga hissa, fast ja inte har lust :/ men de är det enda vettiga provet jag har denna period så litte måste man ja sattsa :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Nene

Canon EOS 1000D är bättre än Nikons nybörjarkameror iaf, den har nämligen inbyggd AF ;)

2009-03-29 @ 11:42:16
URL: http://nene.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Jag har en sony alpa 200, och den är jag jättenöjd med, fast jag har ju inte testat så många andra systemkameror heller så^^ :P

2009-03-29 @ 13:41:21
URL: http://jessllca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0