26.03.09 Torsdag

Jag hr ont i hela kroppen värst är det i magen från i TIsdags, har svenska nu, andre karring har syttit och lyssna på musik jätte högt, jag har den stora "äran" att sita brevid honom.
Btw jag ska få beställa den där klänningen och skorna från nelly.se så jag ska göra det i kväll.
och alla andra som har svenska med mig tycker att det är jobbigt och onödigt att blogga, sofia läser bloggar vet inte hur det är med Linda H men men..
efter dom här två timmarna har jag hål, ska fråga Linda i min klass om vi ska gå och ha bilkonst :P
för att vi är duktiga ^_^

var och simmade igår med johanna och nathalie.
det var helt nice, ja å nathalie simmade 1 km men johanna simmma lite kortare, men hon va duktig endå :)
känner nog lite av det med. ikväll har jag volley och i morgon ska jag till träningsverket på Idrott7 med skolan.(idrott7 är en kurs från skolan där man får testa på olika grupp pass denna period på fredagar och nästa period på måndagar sista timmarna, de är jätte roligt!)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0