22.03.09 Söndag


Jag är trött, vakna sent men ja är trött så tusikens!
ja va m nene och tanja och fottade idag, så nene kommer att sitta och redigera bilder ikv, haha...

kl. 19 ska ja vara på Åss med Joel för att skriva under arbetsavtal, ja vi ska jobba på samma ställe i sommar, men jag känner att vi kommer så bra överrens att de nog kommer bli kul. fast vi kommer ju inte jobba tillsammans typ eg alls, men de blir nog hyvens! det är så lätt för mig att liksom ja vet inte umgås med honom.. :)

det kommer väl upp lite bilder hit sen, jag har fortfarande kallt om fötterna haha...
va ut till Indiog igår, ina,jag,copi och martin.. de va nog helt kul, jobbigt bara att ja inte hörde så mycket av va de snacka om, sen ksnake ja va lite trött också egentligen, ja menar ja steg ju upp klockan 7 igår morse...
funderar på om ja ska kolla lite film eller inte... hmm.. jajja

Kram

Kommentarer
Postat av: Nene

Haha, jag är klar med dem redan XD

2009-03-22 @ 19:52:08
URL: http://nene.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0