17.03.09


Kan man längta mer efter sommaren alltså?
Jag har jobb allt är fixat nu är jag redo! men så enkelt är det ju inte...

usch ja skulle kunna vara lite rikare just nu, för jag vill ha både klänningen och skorna ( se tidigare inlägg)
Idag börjar jag kl.12 och det är nice! ska just gå i duschen.

Igår tvinga Tanja med mig ut och gå.. I regnet! :/ men jag klara mig med enbart blöta fötter, men jag såg ut som en michelin gubbe.

Bara för att jag längtar till sommaren kommer det komma upp en massa sommar bilder, dessutom så har jag kännt mig ovanligt positiv på sista tiden, jag satt och kollade på Facebook igår, och alla som hade ändrat sin status var deppiga, så ja orkade inte läsa fler och loggade ut, haha...

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0