16.03.09 Måndag

Sitter i skolan.. det är så skönt att ha den här kursen med stig alltså! Svenska är nog helt intresant, ajg har väl aldrigt tyckt illa om det, men den här kursen den är liksom helt nice! ja ska surfa lite på näte nu kolla mitt konto hur fattig ja är, haha..

Åh jag vill ah sushi, måste fråga frippan var hon köpte allting! ^_^  ja ska kolal lite bilder nu också tror jag :P
lägger in någon sommar bild :)



 

I somras jobbade ja på Åss :)






Jag passade på att göra mycket nytt, b.la att spegla mig i Kimi Räikkönens båt :P


I sommar jobbar jag  på Åss igen som hamnvakt, titta förbi vettja ^_^

Kram

Kommentarer
Postat av: Frippan

Det mesta av dom där grejerna finns på kantarellen! men varning för att det är svindyrt!

2009-03-16 @ 10:43:52
URL: http://frippans.blogg.se/
Postat av: Nene

Svar: Ja, jag borde försöka komma på något tema.. Borde få lite bilder att skicka som arbetsprover till skolor. men vi borde testa lite mer "fashion" nångång, med en lite mer extrem sminkning med färger och sånt (ögonskuggan då alltså)... Finns ganska många exempel runt om på bloggar, jag kan se om jag hittar nån. Vet dock inte vad de som antar folk till skolor tycker om för bilder, haha.. XD

2009-03-16 @ 15:33:18
URL: http://nene.webblogg.se/
Postat av: Nene

Svar svar svar xD : jo :p vet inte riktigt när jag har tid bara, har massa studentskrivningar denna vecka ._. Lördag skulle nog passa bäst för mig.

2009-03-16 @ 16:09:13
URL: http://nene.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0