7.6.09 Söndag

Sitter på jobb, har suttit och snackat skit med Lotte i en time, nice nice :)
nu kom sandra också på jobb :)

Jag är hungrig och skulle kunna äta på pizzerian, o man skulle ha pengar :S men jag är fattig som bara den!

Jag hatar stora finlandsflaggan här på jobbet, igås så fastna fanskapet i någon skruv i vajern och ja måsta slita och dra men nej, sen måsta jag tillslut ringa min chef och han sa åt mig att slita lite till " det gör inge om den går sönder, vi har en till" så ja slet lite till så lossa den... och i morse när jag sku sätta upp den så snurra den och nu är den lite lagom tvinnad :S det är faktiskt 2 gången jag sätter upp någon flagga i mitt liv! små flaggorna går ju lite bättre i alla fall.

sen i morse när det kom in en here och skulle tanka och betala så fungerade inte hans kort, och det var inte slut på pengar på det för det var ett fakturerings visa kort... *suck*
jaja tydligen har det hänt samma ska för hentti...
alla verkar bli så förvånade överatt jag sitter här när dom kommer in, de förväntar sig väl en gammal gubbe eller en kille överhuvudtaget... men nej här sitter jag! :p
var så arg på jobbet igår, men nu är det mycket bättre :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0