27.6.09 Lördag

Igår var det utgång, inte så smart... ja är så trött idag! Jag vill bara hem och sova, sen är det jobba i morgon 9-17 och sedag ut och jogga som gäller! nu ska det fakriskt börjas, skall börja anteckna det i min träningsdagbok.
far direkt efter jobbet så blir det inte samma vanliga runda, skönt!

jag jobbar 12 timmar idag, helt sjukt länge att sitta på jobb ensam så länge! och tråkigt.
Det har kommit en minbåt hit idag, den var mycket mindre än vi förväntat oss så, vet inte vad en minbåt är gjort för men men.

Idag skulle jag kunnat haft ledigt och bara luggit ute och degat! det skulle ha varit förskräckligt skönt!
sitter och kollar på klockna bara en och en halvtimme kvar nu!

nästa år ska jag skaffa ett annat jobb känns det som. det här är alldeles för mycket typ. det blir inte bra, men tur att ja inte jobbar ensam alla dagar i alla fall... klaga klaga klaga..
haha.

usch det känns som om jag har gått upp massor i vikt vilket jag säkert har också, hatar den känslan!mk¨ste börja äta bättre, jag är så himla trött också, vettig mat! och mer frukt! :)

dom har lovat lite molnigt tills i morgon så det blir bra när jag ska ut och jogga :)
jag har ett stort blåmärke från igår också haha det är jätte fult men skaffar man ett så har man det sen och då får man skylla sig själv... ojoj

Kram

P.S
3 dadar kvar tills lönen kommer! :)

Kommentarer
Postat av: Nene

ja borde också jogga XD för ja ha gått upp massa :( Men de går ju int att ha rutiner o äta normalt i de här huset...

2009-06-27 @ 22:02:35
URL: http://ireneandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0