11.6.09 Torsdag

jaha nu sitter man på jobb igen, pengarna bara rulla in... eller, ja iaf så har jag råd med en kamera nu, den känns viktigast :) sen är det väl mobilen...

sitter å lysnnar på X3M igår var det Avancia, det är alltid lika skönt, fast det kans vara en aning jobbigt att ta sig dit... jag var ensam men det gick bra det också.känner lite i armarna idag :)
i kväll ska vi till BB och hälsa på våran tränare som har fått en liten flicka :)!
idag har jag satt upp 6 flaggor och det gick hur bra som helst, Jag skryter lite men jag har ju som sagt inte behövt sätta upp en enda flagga i hela mitt liv tills för någon vecka sedan, kommer någon och klagar om flaggorna ja då vet inte ja..

fick en ny vimpel hit till butiken till våran "samling" från DHH som är tysklands största seglar förening :)
ALLSÅ SHIT det är så dimmigt att ja inte ens ser andra sidan, man ser typ så långt pontonen räcker dvs de yttersta båtarna... jajja

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0