10.6.2009 Onsdag?

haha har börjat tappa bort veckodagarna tur att datumet står här nere på skärmen på kassan :P
vi borde skaffa en liten kalender hit ner :)

min hals är bättre idag, jag undrar om det är glassen här nere jag inte tål... :S jaja lika bra det så äter man inte ihäl sig på det i sommar, :P är heller inte spec godis sugen mer... när vi kom från sverigte så köpte mamma och ingrid godis och jag fick ett armband i stället :)

måste komma ihåg att plocka fram bankgirot till studentskrivningarna det ska väl vara inbetalat på söndag eller något sånt...hähä...
kollade film med martin i går den var helt bra :P the invisible ( eller hur de nu stavas, "Himo" kommer säkert rätta mig där..) :)

det känns som att jag börjar lära mig saker här nu :) det är bara att ta det lugnt, det är bara dom där fitt flaggorna jag så mycket hatar och bara för att det går så dåligt med dom tänker jag göra det hela sommarn, staffan kommer att få stå här inne och dammsuga i stället.. borde tömma sopisaran snart också, drog ner lite regnkläder och bra det för nu börjar det regna...

nu vart göran in och köpte godis i vanlig ordning, ska å nojsa lite till niska snart, ny kille där, thomas som ja ska försöka snacka lite med :) alla andra snackar ja ju redan med så.. JOEL du har glömt på radion IGEN! ^^

ni som var här nere förra sommaren kanske kommer ihåg att det fanns svanar med ungar här, ja när jag tittar ut på vattnet nu så ser ja samma ska i år igen, fan va de öser ner nu alltså :S lika bra att sätta på sig utebyxorna nu redan... HA HA :D vi har fått ett tak hit nu :P så nu gott folk så kan ni komma och köpa glass och stå ute på trappan OCH vara torra :D
we like!borde fara och klippa mig.. det blir väl janette igen hon är klart bäst :) min och fridas favorit! dock tror jag att dom på saxess(på skarpansvägen) är mycket bra, för de gjorde ju Majkens hår på lucian och det var så fint! :)

det finns på min billdagbok på den 13. december.

Nu kom  det in en massa glass, måste packa upp dem nu, 10 lådor!!! :O

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0