Lucia 131209

Idag var jag då och kollade på lucian, ochdet var nog fint, men jag vet inte fick inte riktigt lucia kännslan men jag fick lite bilder och 2 filmer men det började ju inte så himla bra för alla mina planer om att få fina bilder förstördes direkt när en gubbe bad att få sitta på min bänkrad där jag satt längs ut, ursäkta men jag har suttit i en och halv timme! men fine! :( Jag tänkte att jag har ju Joels bra kamera i alla fall, men jag hann ta ca. 2 bilder och sen dog sakern, tur att jag hade min egen lilla röda kamera med mig... Sen fick jag väl en del halvbra bilder med den, biderna ska ja ge åt gruppen så de får dem, man vill ju bevara ögonblicket :) lägger upp några här med, :)

sen köpte mamma glögg och pepparkaka åt oss och sedan eftersom Joel jobbade på Esso idag for vi och tvättade bilen.

Och nu kom jag hem och skulle jobba på mitt hälsa och idrott projek visade sig at när jag jobbat med det i skolan hade ja inte skickat den nyaste varinten till mig själv så jag skrev lite fritt men sen i morgon måste jag hitta bilder till så många övningar som möjligt och kanske ändra om lite.

Jag tror dessutom jag har värsta hormon oblansen i kroppen behöver skriva av mig, dessutom är jag så mys sugen hela tiden och vill bara kramas! kanske det är bra men kan vara ganska tröttsamt!

hihi såhär såg det ut förra året :)


och i år:





Jag håller på att ladda upp filmerna jag filmade på youtube tror tyvärr dock att de är fel väg, men men jao.





Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0