Jullovet

Jag har ahaft ett rätt bra jullov hittills! Hade en bra jul, fick mest pengar till resan i vår så jag fick inte så mycket annat i julklapp men jag bryr mig inte det är inte presenterna som betyder för mycket det är själva julen och allt so har med den att göra. Man ska uppskatta rätt saker och det har jag gjort i år och därmed inte blivit besviken.

Juldagen kunde inte ha blivit bättre förlåt alla att ja blev lite purig vid 3 tiden började bli lite trött... Men det var helt underbart roligt jag umgicks med Jessica, Johanna,Nina,Acki och Catrin! Roligt hade jag! sen var det ju såklart krogen som gällde där jag träffade Joanna som är med i Lucian och hade en lång disskussion om Lucian. Men hon är jätte trevlig!

Umgicks lite med Joel och var på middag till Bea igår det var jätte trevligt förutom att joel och jakob var tröttade va jag också så okej då jakob lämna vi kvar där för han skulle bara sova haha :)

här kommer några bilder från Juldagen :)


Johanna och Nina

Jessica

Catrin och Acki

Johanna,Acki och Catrin

Jessicas kusin?Julia? och Joanna

Linda och Jennie

Jag,Jessica och Acki

Åss personalen från i somras Joel,Sebbe och Staffan

Pontus,Nina,Jessica och Johanna



Jakob och Joel trötta hos Bea dagen efter.

Jo just det om någon vaknade att någon skrek stilla natt melan Arken och Klinten är det här varför (Joel i mitten):



Kram


Kommentarer
Postat av: Nina

Ser ju ut som jag sitter och sover på bilden där Pontus är med :P

2009-12-27 @ 15:54:56
Postat av: Karin

Jo jag hade en till bild på er men där visade du trosorna den va värre, men du va väl lite dragen vid de laget haha fast de va vi ju alla iofs. :)

2009-12-27 @ 16:00:22
Postat av: Catrin

nej fy fanken ta bort den på mig när jag sitter som en gris och glor!

2010-01-02 @ 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0