201209 Söndag och släktmiddag alá Sundström.

Idag vaknade jag hos joel, körde hem vid 9 eftersom han skulle fara som inhoppare till esso och min bil skulle vara hemma eftersom de sku hämta en julgran, kom hem och gick och lade mig och sov till halv 2! helt sjukt eg. jag sover oftast inte så länge, nej nene inte ens på vintern. jag måstte ha haft eller har en massa stress i kroppen.

nåja lodade framför datorn sedan fixade jag mig för att fara till Bea (Joels pappas sambo) för joels pappa fyller år idag, jag trodde detta skulle bli en lugn tillställning med middag men! vi åker med joels äldre bror,Tom och hans flickvän, Nina och Jakebob som man knappt märkte av för hans ansikte skymdes av typ massor med ballonger.

Nåja vi kommer fram och på infarten står de 4 bilar och vi var då den 5. okeeej ja kanske någon är här som joels faster men det var lite fler hela kökar släkten förutom 2 var där, de va lite mycket folk men trevligt var det! :)

när vi skulle åka hem så hade det snöat många cm! haha tur att joels pappa fick en sopborste till bilen! :P

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0