klant äventyr igår (20.4)

ja igår hände det ovanligt mycket :P
ja först skulle jag och joel till Åss och äta Pizza men vi fick veta att det bara har öppet onsdag-Söndag så vi fick fara till adlon, ja de börja ju bra redan med Linda i bilen...

sen fortsatte det på Adlon, jag började skratta någo hysteriskt, för det kom en helt jätte knasig låt på radion, så ja satt på Adlon och skratta, och Joel skrattade år mig.
Janå, sen fick vi kaffe, vid något tillfälle glömde ja öppna munnen och dricka så ja hälde allt i famnen å de hetta till där nere haha...

janå sen efteråt va ja helt slut! vi for hem till Joel och när vi kom dit satt Jakob och käka leftover tårta, vi satt oss ner å kom in på en massa skit och snacka skit tills vi for till Dinos, och jag konstatera att deras bråk aaaldrig kommer att slå mitt å syrrans klädbråk, för hon och jag kan döda varandra... :O ja i alla fall så på dinos sku ja köpa en kaffe och tänkte att jag skulle va lite smidig, trodde jag ja! tappade pengarna på golvet, pinsamt! ja tittar bakåt å där sitter de och gör grimaser ho ho de är inte lätt när de är svårt alltså!

janå sen satt vi på Dinos en stund, sen kom lillen också efter ett tag, sen efter typ 1,5 h ville Jakob hem, så vi åkte dit via och släppte av honom och sen fortsatte det av någon anledning till tullarnasäng... och dit va vi nu och vandra jag i tygskor, och lillen i sina nya byxor... hähä

janå, vi konstatera väl en del bra saker =P
ja sen bar de av till Esso och ja där såg vi någon jäkla bil som visa va sig Joels småkusin och när den startade fick jag typ hjärtstillestånd! :O

janå sen satt vi väl där en stund å sen drog vi hemmåt... typ :)

 
Joel på Adlon, glor på någo liga fotboll. hähä!

Kram

Kommentarer
Postat av: Nene

Svar: yees ;) Säg till när du vill bara :P

2009-04-21 @ 19:51:21
URL: http://nene.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ramsholmen juh! öh!

2009-04-23 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0