Efter gymmet, igen...

Har varit till avancia igen denna gång från skolan.
Jag går en kurs där man får testa på en massa olika gruppträningar m.m
idag var det pump, det var tungt i alla fall i armarna, ja är helt död i dom nu!
hur ska ja orka med volleyn i morgon, kommer jag ens kunna lyfta armarna i morgon?
på torsdag ska ja gymma i skolan med Jenny och kanske Lisa :)

nu ska jag läsa en bok om afganistanka kvinnor som ja måste läsa till svenskan hoho säger jag bara! ingen lust alls just nu.. visst är den ganska intressant men men ja är för trött.... ja bara måste! :S
jaja

^_^

Btw!! biggest happening of today! fick en 9 i min engelska hörförståelse!! en 9!!! ja som brukar få 6.or!halleluhja kanske ja är smartare än jag trodde! :P
bara 4 fel! :P

Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

gah! bara 4 fel. det är sjukt bra :D

2009-04-28 @ 11:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0