23.4.2009 Torsdag

Tänkte göra något lite ovanligt och ladda upp lite bilder :)
Idag hade vi håltimmar i skolan, de används varsamt! :) iaf av vissa :)

           
Lisa                                                                       Jenny

Jag satt och Pluggade med Adam och Sanna... eller sanna plugga åt mig och adam, hon läste högt, mycket snällt :)


 
Adam                                                                                            Sanna

När håltimmen var över och dags för svenska, passade på att ta bild på johanna :)



sen när jag slutat var jag till stan och växlade pengar och köpa nya linser, ska till sverige och shoppa lite..

   
Från Stadium                                          Från H&M

sen for jag med Ina,Martin och Copi till Järsö för att grilla :)



Copi och Martin



Ina


Det var min dag i stora drag :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHA! Tog du kort! oj vad roligt det ser ut att vara på håltimmarna haha! ;D

2009-05-01 @ 14:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0