12.4.09 Söndag

Jaha igår var nog riktigt trevligt, :)
först for jag till LInda så jag Hanna och Linda var där, sen for vi ut till festen i Frideborg men hanna for efter ett tag..
Martin hämtade mig och Linda ca.2 det va snällt :)

sen for vi till Indigo i typ en timme, jag och Linda, Lindas storasyrra Sandra var där...
min jacka blev stulen (den grå vinterkappan jag har) så martin var snäll och hämtade mig igen...

nu sitter ja här å kollar på någo program om korta män i storbritannien...rätt cute ^_^
fast de e lite äckligt de visr någon operation när de förlänger benen, kan det vara bra? jag tvivlar på det... det måste ju va hemskt för de att läka efteråt..de säger att de som opererats sitter månader i rullstol... hmm, ja tycker det verkar lite läskigt..

han korta i programet påminner typ om någon i sagan om ringen..hihihi

jah jag ska kolla vidare på mitt program :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0